Thread: fotoshoot
View Single Post
Old 05-05-2004, 19:59
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Ziet er supernetjes en erg gaaf uit!!

ff een vraag(en ):

Ik heb nu 4 CBR carb's op mijn 1300 (bewerkte HH kop op GF onderblok) en zit met de ontsteking.... de ori GF ontsteking liep niet goed door zonder vacuum... logisch ook.. dus 1050 GL ontsteking erop.. met betere vervroeging... bij 5500 toeren sloeg ie vast in de begrenzer.. niet echt gewenst met zown toerenblokkie.. ghehe Heb nu met een andere vacuumslang van de rembekrachtiger de vacuum van de vervroeger van mijn GF ontsteking aangesloten... loopt al behoorlijk beter, maar volgens mij moet het nog veel beter kunnen...

Welke ontsteking gebruik jij, tis min of meer eenzelfde opzet als ik ook heb namelijk...?

Ben ook benieuwd welke versnellingsbak jij er precies op hebt.. en waarom die bak? (verhoudingen ofzo?) heb nu zelf de ori 4-bak nog.. en de ori aandrijfasjes.... dus ben wel benieuwd... Wil uiteindelijk ook wel naar 5-bak... en wil ook aandrijfassen hebben die meer aankunnen!

Misschien nog een 1600 onderblok trouwens(type wat wel past op 1100/1300 steunen), en ook spaghetti staat nog op de lijst.... (misschien eens een gewaagde poging doen zelf wat te fixen... )
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote