ik heb vandaag mijn mistlampen binnengekregen
voor mijn jetta 1, maar ik heb hier een aantal vraagjes over:
hoe sluit ik die aan? Heb net ff onder de motorkap gekeken maar ik zie nergens een draad lopen waar ik die lampen op kan aansluiten... Ik heb in mijn dash wel een mistlampschakelaar, dus ik wil die lampen hier graag op laten werken. Als ik de schakelaar op de eerste stand zet, doet mijn achtermistlicht het al en als ik hem op de tweede zet dus ook.
Moet het niet zo dat bij de eerste stand de mistlampen voor aan moeten en bij de tweede stand de achterste erbij???
Ik heb even gekeken in ETKA om te zien hoe die lampen aangesloten moeten worden, maar daar staat eigenlijk niets over in (althans ik kan het niet vinden). Wel staat er dat je een bepaald stekkertje nodig hebt, maar als ik nergens geen kabeltje heb lopen dan heeft een stekkertje ook weinig nut.
Misschien kan iemand mij helpen door middel van foto's hoe het allemaal is aangesloten of gewoon door een paar woorden
ff een fotootje van de mistlampen zelf (aan de achterkant zitten twee kabeltjes en daar moet dan volgens mij een sterktje aan)