View Single Post
  #4  
Old 31-01-2007, 22:48
rottz's Avatar
rottz rottz is offline
Forum regular
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 67
Default

Vandaag weer es ff lekker geklust, ik was een dag vrij dus ff mijn dag nuttig gebruikt...

We hangen er een zwaardere motor in, dus de standaard rubbers voldoen niet meer. Dus hoppetee, nieuwe bakdrager en urethaan'rubbers' ff gemonteerd:







Zoals de meeste kever bezitters onder ons, hebben we allemaal last van een natte bak. Oorzaak hiervan is vaak te vinden bij het afdichtingsrubber van de prise-as. Dat lossen we ff op:


Duidelijk te zien dat het rubber lek is:


Rubber eruit gepield:


Nieuw rubber erin en nog voor de zekerheid ff met vloeibare pakking zitten kliederen:




En het resultaat:



Nu verder met de G60 motor, vliegwiel zit eral op, alleen de koppeling en de drukgroep ontbraken nog. Dus ff het spul monteren:


Hier zie je mijn centreer tooltje, een oude afgeslepen prise-as:




Op deze foto is duidelijk het nieuwe toplager te zien. Het is een toplager van een T4, die heb je echt nodig als je een Golf of G60 ga monteren in een Kever. Zonder zo'n lager wordt het schakelen wel errug moeilijk!



Waarschuwing!!! De volgende afbeeldingen zijn niet geschikt voor de True Kever Lovers!!!!


ZAAAGEN!!!!!




Dit moest helaas wel, anders past zo'n G60 motor echt niet achterin!!

G60 achterin:




Duidelijk te zien dat mijn motorklep wel errug groot moet worden, wil ik de G60 netjes afdekken:









Vanuit de binnenkant gezien:







Volgende stap wordt de bedrading....
Reply With Quote