View Single Post
  #27  
Old 29-01-2007, 16:22
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
Kijk een beetje resource gedaan

Zitten jouw in en uitlaat wel beide aan de achterzijde? Of zoals bij andere small-blocks voor en achter?



Alle Polo blokken zijn crossflow: inlaat aan de achterzijde, uitlaat aan de voorzijde.

De voorzijde wordt gewoon gelijk aan de Polo G40: motorsteun, G-lader, uitlaatspruitstuk, downpipe: past er allemaal 1-2-3-4 op (als je alles compleet hebt, en een adapterplaat voor de motorsteun plaatst)

Quote:
Ik verwacht dat de druk bij stationair geen probleem gaat zijn.


Tja: omdat jij waarschijnlijk uitgaat van een Turbo, die nog op moet spoelen,. geeft dat geen problemen.

Bij een door de krukas aangedreven G-lader is er stationair reeds sprake van drukopbouw.. Maar ook bij gas-los, terugschakelen, afremmen op de motor, etc etc etc..

BOV-off bij meer dan een bepaalde (liefst instelbare) druk ter bescherming van de G-lader lijkt me 1 van de minimum vereisten,.
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel m*jn kant op!
Reply With Quote