29-01-2007, 14:11
|
|
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
|
|
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
|
|
Kijk een beetje resource gedaan
Zitten jouw in en uitlaat wel beide aan de achterzijde? Of zoals bij andere small-blocks voor en achter?
Dus je moet een andere aansluiting maken voor de inlaat op het inlaat spruitstuk? Ik zou zelf eerst namelijk gaan proberen om het te doen zonder een blow-of op de inlaat.
Ik verwacht dat de druk bij stationair geen probleem gaat zijn.
Hoe wil je de turbo vast gaan schroeven? Is een uitlaat spruitstuk van een 1.4TDI pas? (Audi A2?) Of is dat een 3-cilinder?
Brandstofpomp welk merk is dat? Als het een bosch is wil ik hem wel voor je ombouwen.
Vind dit project namelijk ook erg interessant en ik kan er alleen maar meer van leren voor mijn eigen project.
__________________
Groetjes,
Bert
VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)
"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
|