View Single Post
  #20  
Old 29-01-2007, 13:31
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Probleem met die klep is het volgende:

Ruimte




De G-lader komt, zoals bij een standaard benzine G40 links voor.

De pomp hangt bij de 'small-blocks' dus standard al aan de achterkant, en hangt daar vast aan het inlaatspruitstuk (ophanging pomp = inlaatspruitstuk)

De G-gasklep heeft inderdaad een 2e -rond-pomp- klep. Deze ombouwen (echte gasklep eruit, en openingsduur van bypass-klep verkorten) is 'de' optie, maar het moet dan wel allemaal onder het inlaatspruitstuk,. en daar is niet zo veel ruimte. andere optie is om m gewoon 'ergens' in het druk circuit te laten afblazen.

De carterventilatie wil ik eigenlijk (deels?) aansluiten op de 2e ingang van de G-lader (die slang die normaal door het klepdeksel voert), ter smering en de vermaak.

Ik begrijp dat een G-lader het niet leuk vind als de bypass klep ineens dicht klapt?
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote