29-01-2007, 13:31
|
|
Married to PC
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
|
|
Probleem met die klep is het volgende:
Ruimte
De G-lader komt, zoals bij een standaard benzine G40 links voor.
De pomp hangt bij de 'small-blocks' dus standard al aan de achterkant, en hangt daar vast aan het inlaatspruitstuk (ophanging pomp = inlaatspruitstuk)
De G-gasklep heeft inderdaad een 2e -rond-pomp- klep. Deze ombouwen (echte gasklep eruit, en openingsduur van bypass-klep verkorten) is 'de' optie, maar het moet dan wel allemaal onder het inlaatspruitstuk,. en daar is niet zo veel ruimte. andere optie is om m gewoon 'ergens' in het druk circuit te laten afblazen.
De carterventilatie wil ik eigenlijk (deels?) aansluiten op de 2e ingang van de G-lader (die slang die normaal door het klepdeksel voert), ter smering en de vermaak.
Ik begrijp dat een G-lader het niet leuk vind als de bypass klep ineens dicht klapt?
__________________
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|