![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
28-01-2007, 11:46
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Ha Ron , ik weet het niet meer dus alle info is welkom ,maar wat ik me afvraag is het volgende waarom gebeurd dit met bijv de module dan pas als hij stationair draaid en de auto goed warm is ,want een rit van 234 kilometer achter elkaar rijden geeft bijvoorbeeld geen probleem ,alleen wanneer ik in zo,n rit moet stoppen en langere tijd voor een verkeerslicht moet wachten dus echt 7 a 8 minuten of als ik ineen file terecht kom en hier langere tijd stap voets moet rijden en stil staan.
verders als de auto voor het eerst start s,morgens en laat hem stationair draaien dan duurd dit zo,n 25 minuten voor het begint .afslaan even wachten kleine minuut en weer gewoon starten of dat er niets is gebeurd.
Ron als je dit nog leest laat het maar horen hoe jij er over denkt .Overigens is de klacht zomers eerder aan de hand dan nu ,want ik merk er nu bijvoorbeeld niets van met gewoon gebruik ,behalve als ik het echt ga uit proberen door expres die temperatuur tehalen namelijk iets over het midden van de temperatuurmeter op dashboard.
|