Thread: MP 3 speler
View Single Post
Old 06-02-2004, 09:44
Vento_variant Vento_variant is offline
Forum Newbee

Ik ben al jaren bezig met het volgen van de ontwikkelingen op het gebied van mp3 en ik ben bezig om een stand alone mp3 speler voor de auto te ontwikkelen.

Mijn idee:

Een dot matrix display op het dashboard (of zonneklep of hemeltje)

Met hierop de ID3 tag, volume aanduiding, equaliser (12 kanaals), instellingen (zoals shuffle en repeat enz.)

De besturings unit onder de achterbank: Printplaat met voeding en een maximale hardeschijf van 137 gB (momenteel, want de software kan nog niet meer aan)

Alleen een Radiografische afstand bediening voor de bediening van de unit. zodat er ook vanaf een afstand bedient kan worden.

Een USB2.0 aansluiting voor de gegevens overdracht tussen pc en unit. Of je moet de hardeschijf even aan je computer hangen.

Ik ben nog bezig met het mogelijk maken van een 2e usb2.0 ingang waar bijvoorbeeld een usb-stick, cd/dvd-speler of externe hardeschijf op aangesloten kan worden.

Dit systeem kan rechtsstreeks een versterker aansturen.... dus geen radio meer nodig.

Met de ondersteuning van Mp3 pro.

De kosten (bij eigen assemblage) zitten ongeveer op 400 euro...... Wat wil je nog meer...

Wel nog even geduld, ben net bezig met de 2e versie, met nieuwe chips voor het decoderen van mp3pro ondersteuning. en de 2e usb2.0 aansluiting.

Ik heb trouwens (hele) grote collectie muziek en wil graag ruilen.
Reply With Quote