View Single Post
  #36  
Old 21-01-2007, 12:14
serge pot's Avatar
serge pot serge pot is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,846
Default

en een 1.8 in het vooronder heeft nog een groot nadeel ,bochten ga je een hekel aan krijgen .
tevens het aanpas werk en het verkrijgen van een subframe is al een bult extra werk .
de langsdrager rechts zul je een stuk uit moeten halen anders past de krukas pouly niet .stuuruitslag wordt een stuk kleineer aangezien de bak aan de linker kant meer uitsteekt en dus tegen je wiel aankomt bij scherp insturen .

ik zou gewoon eerst je onderstel goed aanpassen (lees juiste verlagingsset en wielen band combi )
remmen upgrade ,van standaard naar g40 .
en waarom gelijk een 16 v .een abu 1.6 8v van golf 3 (l;et wel dat je de versie pakt waar de 085 aan past .zijn ook legio mogelijkheden mee (spreek uit ervaring )

tevens de aee uit de polo 6n ook een 1.6 8v motor , l

let wel dat je bij deze motoren als je deze op de 085 bakken zet van de polo 2 .je het vliegwiel(190mm )van een polo 2 zet ,met een start motor van een late polo 2f (reken 93) deze zijn smaller dan de originele oude polo2 start motoren en passen dus op de 1.6 motoren .tevens is het vliegwiel van de polo 2 lichter dan die van de golf 3 o0f polo 6n versie (scheelt een kilo) druk groep en koppelingsplaat wel van de originle 1.6 nemen (levert meer aandruk kracht op )



en met goede mogelijk heden is een 110 pk zo haalbaar en zelfs meer .
__________________
kopbewerking ,pm
Reply With Quote