Thread: Oliezoemer
View Single Post
Old 01-05-2004, 22:21
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life

Klopt. Vandaag even bij de dealer geweest, maar die hebben pas eind volgende week tijd om er eens naar te kijken. In de tussentijd ga ik mijn geluk maar weer eens proberen bij de vw dealer in duitsland, laatst ook al goede ervaringen mee. Nu alleen een beetje voorbereiden want ik heb echt geen idee hoe ik dat in het duits uit ga leggen. Maar daar kom ik wel uit.
Voor de rest zit ik natuurlijk een beetje te overdenken wat ik ga doen, ik bedoel maar, een auto heb ik wel nodig...
Eerlijk is eerlijk, dit motorblok laten reviseren is natuurlijk een hele slechte investering (je krijgt het er nooit meer voor terug) aan de andere kant, waar koop je tegenwoordig een auto met nieuwe motor voor 2700 euri? Verder schrijf je dat natuurlijk ook over een aantal jaar af. Echter voor datzelfde geld kan er ook een andere auto voor de deur staan, maar daar kan ook weer van alles mee mis zijn, deze auto ken ik nu tenminste een beetje. En zie maar eens een gti'tje te vinden met (veel) minder dan 150.000 gelopen kmtjes. Als je er nog een weet (mag ook type I zijn) laat het dan graag weten; emailderk@lycos.nl
Nu eerst maar eens rustig nadenken.
Reply With Quote