vandaag ben ik eindelijk achter mijn nieuwe radiator kunnen gaan
kostprijs 36 euro dus daar val je niet van om he
na wat prutsen met de onderste waterleiding en wat koelvloeistof ingieten kon ik eindelijk nog eens starten
het was dan ook al van zaterdag geleden
het eerste dat me opviel was dat de motor maar op 3 poten draaide en goed stond te schudden en beven
na een testritje van 50 kilometer was dit probleem opgelost en terwijl nog 2 andere problemen ook namelijk het af en toe knipperen van mijn temperatuurledje
met de oude radiator knipperde dit bij koude start en als ie gewoon warm werd
en als ik een goede 120 km/h reed had ik nog een vreemd bijkomend geluid vanachter het dash
nu is dit ook gedaan
ben hiervoor wel blij wat dat was ferm irriterend
foto van de nieuwe radiator
1600 td luchtgekoeld
en terug watergekoeld
morgen zal ik het gat in het chassis ook dichtlassen en kijken naar de uitlaat want volgens de keuring is deze in mindere staat
ik hou jullie op de hoogte
mzzl