![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
08-01-2007, 20:43
|
![Rallye-VR6t's Avatar](image.php?u=747&dateline=1297113545) |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,534
|
|
Quote:
Originally Posted by vwmk2driver
opzich wel leuk natuurlijk die 2l heeft veel meer koppel..
gechipt 375 nm en 245 pk.
integen stelling van de 225pk gechipt 20v turbo die op 350nmzit en ik wil dan de 180 versie gebruiken die komt op 310 ongeveer
op de chip tuning na en eventueel een grote sprinter intercooler wil ik de motor verder origineel houden zo blijft hij betrouwbaar en rond de 350 nm koppel dat werkt goed in een golf 1
|
tja er zijn genoeg 20VT die gehakt van die waardes maken.
Maar ik vraag me af, heb je ooit wel eens met 370nm in een golf 1 gereden?
Ik heb een tijdje met 354 nm gereden en 284pk, en dat valt niet mee.
Een beetje regen en je kunt beter gaan fietsen.
Nu rij ik met slechts 319nm rond, en kan ik nog steeds beter fietsen als er regen valt.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG
|