Ik ben net wezen kijken naar de BBS. Ik heb ze nog niet gekocht, ik zou hem nog laten weten wat ik doe. Ze waren namelijk niet helemaal vlekkenloos.
Het was een BBS RS 001 ET25 (dacht ik) met redelijk goede bandjes (195/55) merk weet ik niet meer..
Wat er mis was:
Het begon al dat de velgen gespoten waren, heel dik gespoten. Er zaten rond de rand (zegmaar tussen de rand en het hart) dikke klodders. Ik dacht eerst dat dit roest was, maar met een mesje hebben we dit her en der weggesneden/gepulkt en daar was het gewoon dikke klodders verf. Maargoed, liever had ik gezien dat dit er niet op zat..
De randen waren opzich overal stoeprandschade-vrij op 1 plekje na, en daar was de rand wel lichtjes gebogen, maar volgens mij was dit niet erg, want zo erg gebogen was het ook weer niet.
Toen ik naar de binnenkant van de velgen aan het kijken was kwam ik helaas nog iets tegen.. namelijk een scheurtje. Het was geen grote scheur want je moest er wel goed naar kijken, maargoed het was wel een scheur.
De man deed ze overigens weg omdat hij zijn auto verlaagd had en hij met deze velgen te laag kwam (had er al grotere velgen op zitten) hij had ze nog maar net van zijn auto afgehaald, dus ik geloof voor zover verder wel dat ze recht zijn. Hij zei dat ik ermee terug mocht komen als ze niet recht waren, maarja dat wil nog niet veel zeggen
Mijn vraag is.. zal ik het doen? Ze zijn niet duur, maar als ze onbruikbaar zijn is elke prijs natuurlijk te veel. Een vriend van me is een beroeps lasser, heeft ook een certificaat voor aluminium lassen. Hoe moeilijk is het om zo'n scheur te laten lassen. Zou iemand met zo'n certificaar de velg netjes kunnen lassen?
iemand, help me