02-01-2007, 12:57
|
|
Married to PC
|
|
|
|
hee huibert, bedankt voor je reactie! de bbs-en waren inderdaad erg mooi onder de golf (soms nog wel wat spijt van dat ze weg zijn gegaan). de maffia ramen ben ik zelf ook niet de grootste fan van. als ik kon kiezen had ik toch liever niet gecoate ramen. coating is alleen niet te verwijderen voor zover ik weet, dus zou ik dan alle (plak) ramen moeten vervangen en dat is ook geen klus die ik zelf kan doen en het geld heb ik er nu ook niet voor. de 928 winterporkers heb ik ook alweer plannen mee, want het hart is me toch niet naar de zin (geloof ik). misschien dat ik de harten toch terugzet in matzwart met geel/rode logo's. verder ben ik vergevorderd in een set 7,5j en 8j c2's met 195-40-16 dunlops. ik hoop dit deze week rond te krijgen. verder heb ik nu de originele spiegels er op en ik kan zeggen: WAT EEN VERBETERING! verbazingwekkend hoe erg spiegels meewerken aan de uitstraling van een auto. Volgende week krijg ik de 6n2 achterlichten binnen dus het gaat zeker de goede kant op... Ik zal proberen binnenkort even nieuwe foto's te maken (ook met de a3's). I keep it posted!
|