View Single Post
Old 31-12-2006, 14:59
JettaPowerrr's Avatar
JettaPowerrr JettaPowerrr is offline
Postwhore

Default JettaPowerrr's Passat Variant GT-VR6

Even wat foto's genomen van m'n nieuwe trots!

Oké, het is (nog) niet moeders mooiste, er zit nog genoeg werk aan, maar ik ben er toch erg blij mee!

Zoals te zien is, heeft ie nu 2 kleuren. Ik ga dus ook op zoek naar wat zwart plaatwerk (L041), en een ongespoten voorbumper met mistlampen. En waarom ongespoten? De achterbumper is ook ongespoten, en het past dus beter bij de GT-lijstenset.
Ook heb ik waarschijnlijk nieuwe koplampen nodig, want die hangen er wat los in, dus gelijk een goed excuus om een setje Hella DE lenslampen te scoren!

Hij is verder nog behoorlijk strak voor zijn leeftijd, en als ik ooit eens geld teveel heb, laat ik hem weer echt strak maken. De achterlichten worden binnenkort vervangen door Tresers!
Ook mis ik nog wat VR6-logo's Die op de achterklep zat ligt los in de auto, en is ook niet mooi meer, en die op het front hoort schittert door afwezigheid, wat op zich ook niet zo vreemd is, aangezien een groot deel van de neus vervangen is door ander plaatwerk.

Jaja, ik weet het, ik moet hem nodig even schoonmaken!
Het interieur verkeerd in goede staat, vrijwel geen schades of slijtplekken!
Het kleurtje bevalt me ook prima, hier word dus verder ook niets aan gedaan. Behalve dat ik dan nog eens de kleur van het hemeltje wil aanpassen. Zwart maakt het wel erg donker in de auto, dus ik denk zelf aan donker-grijs.
De teller-unit moet nog wel een keer gerestaureerd worden, want die is verziekt met alu-kleurige tape rond de klokken, en de groene glaasjes zijn eruit, zodat ik nu tegen fel wit verlichte klokken aankijk. En de dimmer werkt ook niet, dus daar moet ik ook nog een andere voor hebben. De pook-knop heeft geen leer meer, dus die moet ook vervangen worden door een knap leren exemplaar.

Het hart van de Passat! Ziet er nog prima uit, en zo loopt hij ook. Geen rare bijgeluiden, en hij trekt als een bezetene! Hier ga ik dus ook erg zuinig op zijn, een grote beurt en een ketting-revisie staan al op de planning.

Al met al dus een redelijk nette, maar vooral helemaal originele GT-VR6!
Ik wil wel wat dingetjes veranderen, maar hij blijft overwegend origineel.

Hier een kleine opsomming van de plannen:

-Treser achterlichten
-Hella DE lens-koplampen (smoke) i.c.m. Xenon
-Verlagings- of schroefset
-17" lichtmetaal, waarschijnlijk BBS RC
-Originele velgen opknappen en winterbandjes erom
-Eventueel een nette achterspoiler
-K&N inlegfilter of 57i-kit
-GEEN sportuitlaat!
-Privat-glass (zij- en achter-ruiten donkerder)
-Erg fijne audio-installatie...

Ik zet dus niet de reparatie-plannen op de lijst, want dat vind ik vanzelfsprekend, dat dat gedaan word. Dus als dit lijstje is afgewerkt, ben ik überglucklich met mijn (voor mij) perfecte Passat!
Reply With Quote