Hoi, mede VW Liefhebbers !
Ik dacht laat ik mijn nieuwe Golfje hier maar eens posten. Ben begonnen met een Golf G60 waar ik helaas niet helemaal tevreden mee was. Dus die heb ik uiteindelijk maar de bingo in gedaan en ben overgegaan op de aanschaf van een andere MK2.
Hier een paar foto's van de G60:
Goed die is dus uiteindelijk verkocht en ik heb me vrij snel weer een andere Golf 2 aangeschaft. Het is een Golf 2 GTI 16v geworden in een erg mooie kleur blauw. Bouwjaar 1990 en de km stand was 194.000.
Hier een paar foto's van hoe die was toen ik hem net had gekocht:
En hier nog 1ntje in het gras waar die al goed vies is
Zoals je ziet moest er nog wel het één en ander aan gebeuren, maar de basis is er.
Dat ben ik ook zeker van plan en ik ben al aardig opweg.
De M3 knallers heb ik er direct afgeschopt
en daarvoor in de plaats een orgineel setje spiegels gemonteerd. Vervolgens de ruitenwisser achter verwijderd en netjes dichtgemaakt.
Hier 2 foto's van hoe die er bij stond op meeting Terlet :
Stukken beter al dacht ik toch zo, zonder die vieze M3 knallers
Maar we moeten verder. De TSW's moeten ook maar eens plaats maken voor wat anders. Niet echt kapot van die wielen
Ik heb me een ander setje wielen aangeschaft en het zijn....jaaaaaaaaah je raad het al..BBS RS 001 geworden in 7J. Ik kan er gewoon niet onder uit dat ik het 1 van de mooiste wielen vind onder een MK1, MK2. Heb nog een tijdje gezocht naar een mooi setje OZ Turbo, maar nooit wat gevonden en een keer moet je de knoop doorhakken. Vandaar de RS'jes.
Hier 2 pics van de wielen:
Goed, nu moet de auto uiteraard nog zakken doormiddel van een schroefsetje. Ik heb me er een beetje in verdiept en kwam uit op een setje van Supersport. Heb deze btw bij BK Custums in Castricum gehaald waar ik zeer over te spreken ben
Hier een pica van het setje:
Nu moet het geheel nog gemonteerd worden en daar zal dan een update over volgen in dit topic.
Het ook nog een ideetje op een embleemloze grill toegepast waar ik bijna mee klaar ben. Zodra deze klaar is zal ik hier ook foto's van posten.
Ik houd jullie op de hoogte van verdere vorderingen !