![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
27-12-2006, 16:43
|
![Der Typ Siebzehn's Avatar](image.php?u=3227&dateline=1241557892) |
Married to PC
|
|
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,802
|
|
Het motornummer is om precies te zijn ingeslagen in het cilinderblok, net onder de aansluiting met de cilinderkop ter hoogte van de stroomverdeler. En idd. bij een 1800 zit de bovenste radiateur aansluiting zoals al gezegd tussen de 3e en 4e cilinder, bij een 1600 met 110PK (EG motor) tussen de 1e en 2e cilinder.
Nog wat meer info over de DX: http://www.golf1-ig.de/golf/facts/e.../details/dx.php
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...
|
Hobby: VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982
Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
|