View Single Post
  #3  
Old 24-12-2006, 19:32
menno menno is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 203
Default

Quote:
Originally Posted by Domi
Dat de fan en de pomp gaan draaien hoort zo.
Had mijn golf 2 g60 ook.

Vlakbij je injectoren zit een voeler die meet hoe warm het is. Denkt ie dat het wat warm wordt dan laat ie de fan draaien. Gelijk wordt dan ook de druk van je brandstofleiding gehaald door de pomp te laten draaien.
Mijn golf 2 G60 had dit altijd als ik bv smiddags thuis kwam. Even later sloeg de fan aan en begon de pomp te zoemen. Na een tijdje houdt dat op.

De voeler zit achter op je kleppendeksel en dan bij je 1ste en 2e cilinderhoogte. Zit een bruin draadje. Voeler hangt gewoon in beugeltje.


superbedankt man
heb die sensor zien zitten,het schuifje waar het stekkertje op gaat was afgebroken,dus die heb ik gesoldeert,dus geeft ie verkeerde waarde aan?
doet het nml ook bij koud blok.
als ik de stekker eraf haal,zou het probleem dan over moeten zijn(ff voor nood).
Reply With Quote