View Single Post
Old 20-12-2006, 11:40
Soumensch's Avatar
Soumensch Soumensch is offline
VW Fanatic

Het is mijn eerst auto die op opknap/restaureer. Hij is niet zomaar vlug over gespoten. Eerst heb ik de wielkasten helemaal leeg gekrapt.. ontroest met fosforzuur.. 2 gaten dicht gelast.. nieuwe spatborden in de bodyshut gespoten daarna in de bodyshut in de wielkasten gespoten en daarna in de groene kleur en de spatborden erop. In de achterwielkasten het zelfde.. en het punt waar je gordel vast zit weer vast gelast..het deel achter de benzine vulpijp ..die trouwens ook ontroest en opnieuw gespoten. onder de raamrubbers zaten ook roest plekjes.. die heb ik ook behandeld met fosforzuur. De hoek van de voorkant had een gat van 2bij20cm (roest door schade) dat stuk hebben we zelf weer gemaakt. op de MK1 meeting een nieuwe bruine hoedenplank gekocht ZONDER gaten en de klapraampjes weer gemaakt..het interieur verder is nog helemaal goed en mooi. ik heb ook wat kleine dingen onder de motorkap vervangen. En daarna helemaal geschuurd.. en deukjes verwijderd. Hij is dus niet helemaal gerestaureerd.. maar de auto was nog zo goed.. en het is mijn eerste.. maar ik ben er echt heeel tevreden mee hij gaat nu eerst maar eens de weg op..kijken hoe hij het doet.. technisch is hij denk ik helemaal okee. de onderkant ga ik nog behandelen met tectiel.

Quote:
Originally Posted by MellyVille
het is een 81er, dus belastingvrij... dan hoef je geen bpm te betalen en ook niet voor opties!

super mooie auto is het geworden hoor! complete resto of vlug overheen gespoten?
Reply With Quote