18-12-2006, 12:53
|
|
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by RubenD
Wat heeft die laatste foto er mee te maken!?
Maar een leuk wagentje, zeker voor 50 euro. Wil ik ook wel! Rollen kan altijd, is ook wel nodig bij deze trouwens. Hoeveel staat er op de klok!? Ik zou hem trouwens als eerste rollen, wel heel goed. Kan die niet verder roesten. Daarna technisch helemaal 100% maken en dan opfraaien!
Veel plezier ermee!
Over die reacties, zijn wel meer mensen die daar last van hebben. Bij mij word er ook niet veel gereageerd. Maar de auto is voor jezelf. Er lezen wel altijd veel mensen mee. Dat kun je alleen niet meten.
Edit: Even vergeten dat kan wel Kijk maar bij views, al 125 keer bekeken ondertussen.
|
bij de laatste foto staat mijn vorige auto die grijze corsa je moet alleen maar kijken naar de borbet velgen die eronder staan
hij heeft nu 255 d kms gelopen maar start met 1 tik wat ik van die corsa niet meer kon zeggen misschien ook wel mijn rijstijl
maar hij moet 30 december terug naar de keuring dus zal ik hem eerst technisch in orde zetten ben nu al een tijdje autoloos en hierdoor wordt het leven een stuk saaier
als ze dan door de keuring is zal dan pas worden gekeken om ze volledig op te knappen binnen en buiten
|