View Single Post
Old 14-12-2006, 21:13
Kris Hoekstra Kris Hoekstra is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by vw dennis
Ja wist dat ze ook verbreden... Maar heeft voor licht metaal weinig nut

Ja lichtmetaal gaat moeilijk

maar ik heb ergens in Nijkerk me velgen gebracht en daar betaald ik uiteindelijk 150 euro korting in totaal. Het gaat daar om de grootte van de velg. Dus voor groter als 14'' betaal je ook meer. Me vader zou voor zijn 16'' OZ velgen 180 euro kwijt zijn en dat was dan in GunMetal kleur.

Ondertussen is er al weer aardig wat veranderd aan de Polo
Via school heb ik geregeld dat we naar de Essen Motorshow gingen (nieuwste technieken en ontwikkelingen bla bla bla...) zodat ik daar kon shoppen

Ik wilde al een hele tijd een andere uitlaat hebben maar hier vind je ze niet zo goedkoop en passend voor een coupe. In Essen wel Ik wilde eerst een ovale dtm zoals je vaker ziet maar later bedacht ik me en zag ik een gebogen dubbele dtm pijp liggen en had hem ook meteen gekocht
Later vond ik nog een tussendemper vervanger en gasdempertjes voor de motorkap. Op de terugweg naar de bus kon ik het niet laten om nog ff snel een veerpootbrug te kopen

Alles behalvde gasdempertjes is meteen de volgende dag gemonteerd en ik ben dik tevreden! Echt een fel klinkend geluidje en ploffen bij het gas loslaten of terug schakelen

Verder rijdt ik al een tijdje rond met andere wielkapjes. Namelijk die van een Caddy mk3. Ik vond de dichte kapjes toch niet helemaal zo mooi staan

Nu staat er op de planning nog het blinderen van de zijruiten en achterruit. Een booskijker en een onderlip van een Laguna/Espace.
Ik zit alleen nog te twijfelen of ik een losse booskijker neem of me motorkap laat verlengen.

Misschien als ik zaterdag de tijd heb dat ik even wat foto's schiet op een mooie locatie

Kris.
Reply With Quote