12-12-2006, 12:59
|
|
Married to PC
|
|
|
|
ook in dit topic wil ik nog wel even een kleine toelichting geven op het porsche <->schmidt th verhaal. Er zijn een aantal redenen voor mij om voor de porsches te kiezen, hoewel ik de schmidts echt super vind. laat daar geen misverstand over zijn. redenen om toch de porsches te monteren;
reden 1: het stylen van de auto naar mijn smaak is voor mij 'de hobby'. Ik heb nu al een supermooie polo gekocht, maar dat is voor mij alleen een basis om er MIJN auto van te maken. Ik heb er geen gevoel bij om een mooie auto te kopen, er mee te 'pronken' en te doen alsof het mijn auto is. Door de porsches te monteren veranderd het imago en beeld van de auto nogal. (ook spiegels en dergelijke dragen hieraan bij) Dat wil ik graag: het wordt een beetje meer MIJN auto, en niet die mooie auto die ik heb gekocht. Door er een bedrag voor te betalen is een auto nog niet per definitie van mij...
reden 2: over het stylen van vw's bestaan talloze, wel dan niet, (voor)oordelen. Asociaal of niet. Ik zal eerlijk zijn: 9 van de 10 gestylede vw's die ik tegenkom zijn voor mij asociaal. (de meeste auto's van dit forum uitgesloten!) Dat asociale karakteris niet de uitstraling die ik voor mijn auto ambieer, juist niet! De ontiegelijke brede schmidts zijn super, maar geven de auto, naar mijn mening, een karakter waar ik niet zo van hou. Niet asociaal hoor, maar wel richting... De porsches zijn strakker, ingetogener, imo iets specialer, minder opvallend, en van mij...
reden 3: bloed zweet tranen en kosten om de porsches te krijgen zoals ik ze wil. Daarom gaan ze er onder!
reden 4: de schmidts verkopen omdat ook ik mijn hobby betaalbaar moet houden. Ze zijn te duur om ergens op zolder te leggen en te gebruiken wanneer het ooit weer eens uit komt. dan kan ik mijn geld beter gebruiken.
Soms moet je keuzes maken, maar ik hoop hiermee even een beetje een einde te maken aan de discussie. Neemt niet weg dat ik het leuk vind om jullie meningen te lezen hoor, geef ze dan ook met grote mate! super!
|