View Single Post
Old 11-12-2006, 22:47
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder

Default 11 december update

Zo gisteren heb ik dan mijn Fahrerseite Nebelscheinwerfer in ontvangst mogen nemen. Een goede kennis van mij woont in Duitsland, tis ook een Duitser tenslotte , en hij was voor en concert in Nederland (had mijn pa georganiseerd, een groot feest maar dat terzijde).

Koste gelukkig niet al te veel maar is ook niet veel waard dat lampje. Rubbertje zat er helemaal niet goed in, kan tussen de 2 delen doorkijken waar het rubbertje hoort. Dus helemaal schoon van binnen is die niet. Ik ga of alleen het glas overzetten of het voorste gedeelte op de andere lamp. Dat moet ik nog even zien.

Vorige week heb ik mijn motorruimte schoongemaakt met professionele tapijt reiniger en een hogedrukspuit van een vriend van me. Tis mooi schoon geworden

Zo was het:

Dus binnenkort moet ik maar eens de roestige deeltjes aanpakken, jaja, die ventilatorkap moet al heel lang.

Hummz, ik zie dat ik even een nette foto overdag moet gaan schieten

Ook had ik een tijdje terug de voorkeurstang overgekocht van Hibbem, dat is een onderdeel wat wel slijtage gevoelig is, maar ook erg duur. Deze was nog nagelnieuw voor een mooi bedrag. Dus dat is mooi meegenomen

Net gesollicteerd dus even afwachten. Dan kan ik nog wat andere dingen die ik graag wil hebben aanschaffen.

Maar voor montage heb ik nog genoeg liggen en ook nog altijd ideeën genoeg!
Reply With Quote