Thread: US bumpers mk2
View Single Post
Old 10-12-2006, 02:45
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Arnaud
Dat is spreektaal bij de mannen van MIVW.

Maar dan zal het een Amerikaanse Jetta-voorbumper zijn; de US-Golf en US-Jetta bumpers zitten een paar minimale verschillen in namelijk.

Had het inderdaad al gevonden, en een mede-forummer had me daar ook al op getipt.

En gelijk weer een kleine update wat de bumpers aangaat:
Ik heb gisteren bericht gehad van UPS over de verzendkosten. Nog steeds erg prijzig maar al iets goedkoper dan eerst. Er zou volgens de Miep van UPS die ik vrijdag over de foon gesproken heb, nog een andere oplossing moeten zijn, om het nog iets goedkoper verzonden te krijgen, maar hierover zou ik pas in de loop van de volgende week bericht krijgen.
Voorlopig valt DHL af. Maar ik heb al iemand gesproken die bij DHL werkt, en hij zegt dat het misschien mogelijk is verschillende delen tegen lagere kosten mee te nemen, mits ik ze op een verzamelpunt van DHL ophaal. Dit is waarschijnlijk in Duitsland. Het fijne hierover moet ik nog even verder uitzoeken...
Echt goedkoop zal ook dit echter niet worden.
Om de verzendkosten dus iets verder te drukken zal ik waarschijnlijk met de bumpers een paar andere kleine dingen moeten bestellen, die ik dan iets boven de inkoopprijs verkoop door een deel van de verzendkosten hierover te spreiden.

Ik weet niet of ik dit hier of ergens anders al gemeld heb, maar dezelfde Amerikaan die me die gebruikte bumpers opstuurt, kan me ook nieuwe bumpers opsturen. Hetzelfde geldt voor pinkers en chromestrips (en eigenlijk alle andere US onderdelen).
Ook hiervoor geldt: hoe groter en zwaarder, hoe absurder de verzendkosten.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale