View Single Post
Old 28-11-2006, 21:30
CabrioRamon's Avatar
CabrioRamon CabrioRamon is offline
Forum regular

Default CabrioRamon MK1 golf '85

Quote:
Originally Posted by mk1owner
Hallo luitjes zijn we dan weer een paar weken verder met het golf projectje, het beestje is eindelijk goedgekeurd en ik (rij) er dan ook af en toe mee. Dat af en toe heeft te maken met een hoop problemen met de carburateur. De auto loopt ten eerste niet stationair. Daarbij start ik hem smorgens start hij direct gooit hij hem naar 1000 rpm en dan is de motor weer direct uit. Nou laat dit allemaal onder afstellen vallen maar waar ik niet over uitkan van Venlo naar Roermond op en neer om en om een 70 km. Is mn halve tank leeg. Wie kan me wat aanwijzingen geven voor het afstellen en of zwakke punten van de carburateur geven zodat ik ookweer vooruit kan. het is een golf 1.3 1981 met een solex carburateur volgens mij. Ik wil volgende week de carburateur eens eraf halen en schoon maken. Dus iemand tips ideen opmerkingen? Groetjes arjan

Ik heb eigenlijk een soortgelijk probleem. In mijn cabby ligt ook een 1.3 blok en draait stationair boven de 1.000 toeren. Slaat op de meest maffe momenten af maar als hij rijd rijd hij als een trein. Dus tips gewenst. Misschien nieuwe bougies (kabels) ????
Reply With Quote