View Single Post
Old 17-11-2006, 16:56
Benji's Avatar
Benji Benji is offline
No personal life

Send a message via MSN to Benji

Hey Menno, knappe plannen heb je! Ben ook van plan een nieuwe radio met dvd aan te schaffen en een plafond scherm erbij te kopen. Ze zijn niet eens zo duur die schermen! Mijn oom heeft er 1 in de T2.

Hoeveel langer zijn die draadeinden voor achter dan de normalen? Werkt ook gewoon met moeren toch? Hier zal ik ook nog een setje bol-konische voor moeten halen.

De maten van de velgen zijn 17x7,5J et35, gaat vast goedkomen, en anders een andere stang voor de schuifdeur! Is aan te komen las ik.

Vandaag weer even bezig geweest, lasnaden ontdaan van de roest en in de spuitplamuur gezet. Ook de bumperhoeken eraf gehaald en het plaatwerk eronder ontdaan van de roest. Ook daar een paar naden strak gemaakt.
Bij de achterklep, onder het rubber (de auto, en niet de klep zelf) was het ook flink roestig. Hier de flex ook op, en wat primer erop.
Voor de rest een groot deel geschuurd. Veel plekken zijn ooit bijgeholpen, dus moet er allemaal uitgeschuurd worden. Maar dat lukt gelukkig prima!
Al met al een zéér sterke gave bus! Totaal nergens doorgerot, dat zie je wel eens anders!

Ook vanochtend een imitatie bumper besteld, kost 39euro ex btw, en ex korting. Daar kan je geen bult over vallen toch?!
Morgen weer verder met schuren, en een aantal delen alvast in de lak zetten. Vanavond de nieuwe stickers ophalen

En morgen vergeet ik de camera een keer NIET!

Groeten Benjamin