Ow ow ow! Ik weet niet of het jullie iets interesseerd (boeit me ook eigenlijk niet
) maar ik haal dus net me nieuwe Performance uit mijn bievenbus...en het is echt te triest voor woorden....1 en al BBS dit keer! Op zo'n beetje iedere auto in deze uitgave zitten RS of RM's!
Het is al een tijdje belachelijke vormen aan aant nemen die hype! Maar dit is echt te ziekelijk. Kijk, het zijn en blijven natuurlijk zéér mooie velgen en ik had ze ook als één van de eerste onder mijn G60, in 8JX"16. Maar ik heb het al een tijdje besloten...en mede hierdoor, is mijn keus nu ECHT defenitief: dit keer echt géén BBS onder mijn golf. Het is gewoon super eentonig, niets meer aan, iedereen heeft ze nu.
Er kunnen natuurlijk altijd uitzonderingen gemaakt worden
, maar dan moet ik net zoals de vorige keer, tegen een setje RS in nieuwstaat aanlopen voor nog geen € 300,-
, want dat heben me die 16''ers namelijk gekost 4 jaar geleden! Maar goed, dat was dus voor de hype. Nu zijn de prijzen zoals jullie weten extreem omhoog geschoten...belachelijk!
Goed, zo doende ben ik dan ook al een tijdje met iets anders bezig...weer net iets anders, en niemand heeft ze gelukkig
Cheers