Thread: Hemel bekleden.
View Single Post
Old 14-11-2006, 21:58
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default Hemel bekleden.

Zoeken wordt beloont zegt men. Zo ook in mijn geval, alleen jammer dat ik niet de meest handige verkoper had gevonden. Dus die heeft na mijn lange zoektocht de zwarte dakraamloze zwarte hemel voor het Golfje (5-deurs!!!) gemold bij het uitbouwen...

Nu ben ik dus op zoek naar een andere oplossing, en ik ga de originele dus NIET spuiten!
Eén klein tikje en de witte hemel komt door de zwarte lak, en ik wil het bovendien gewoon niet.

Het liefst zou ik gewoon de hemelbekleding van mooi (nep) suede (laten) maken, maar dat is vast en zeker onbetaalbaar. Als iemand hier ervaring mee heeft en relaas kan bieden hoor ik het graag!

Maar ook stof zou prima zijn. Dus als iemand handige tips heeft voor het maken van een nette stoffen hemel zijn die van harte welkom.

De derde optie: de originele hemel bekleden met glasvezelmatten. Zo krijg ik een mooi hard en stevig geheel dat ik wel kan spuiten zonder bang te hoeven zijn dat het bij het geringste stootje niet meer uitziet. Maar ik heb hier nog niet zo veel ervaring mee, weet niet wat het kost, en waar ik het moet halen.

Met andere woorden: alle hulp en tips zijn welkom!
Evenals foto's van eigen probeersels.

Stinkyou very muff!

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote