11-11-2006, 18:03
|
|
VW Fanatic
|
|
|
|
spatbordverbreders en plastiek binnenschermen vraag
Ik heb van pirelli de plastiek "moddervangers" overgenomen voor achter de voorschermen en die wil ik nu gaan monteren. Ik heb echter ook nog gti verbreders liggen voor op de wielkasten.
Nu is het probleem: Mijn rechter voorscherm (volgens mij imitatie, weet ik niet zeker) heeft meerdere (6 volgens mij) vierkante gaatjes waar rubbertjes in zitten om die verbreders op te monteren. Dit scherm komt ook van een gti sloper. Mijn linker voorscherm (zeker weten origineel) komt van een lx en heeft maar drie ronde gaatjes. De gaatjes in de verbreders lijken ook niet echt voor de gaatjes in de schermen te komen.
Ik wil niet zomaar lomp overal gaten in gaan zitten boren om het passend te maken.
Hoe monteren anderen die verbreders op die lx schermen (rubbertjes in die 3 ronde gaatjes? Of is dit scherm toch niet origineel en horen alle schermen die vierkante gaatjes te hebben?
Kan het dat per auto de gaatjes iets van elkaar verschillen en dat daarom de gaatjes in de verbreders en het scherm niet goed op elkaar aansluiten?
Thnx
|