View Single Post
Old 09-11-2006, 23:39
jaXXer jaXXer is offline
Forum Newbee

Nee, voorderest geen gekke dingen gehad.. Wat de Speedsters betreft... het is natuurlijk wel Keverslopen wat je doet maar goed, smaken verschillen en ik vind het soms wel hele vette bakken. Ik ga nu gelijk ff kijken of ik een buggy foto kan vinden!

Gevonden. Maar aangezien ik geen scanner heb heb ik ze maar even gefotografeerd op het aanrecht. Sorry dat ze niet bijster scherp zijn. Deze wagen komt officieel uit 64, en ik zag dat ie in september weer gekeurd is!

Hier zit er dus een 1.7L blok in met dubbele carbs. Er waren wat problemen met de klepstoters dus het blok is helemaal uit elkaar geweest toen. De bouwer (een kerel uit Ridderkerk) heeft het frame gestraald en gespoten in een soort rooie menie die ze in de scheepvaart gebruiken. De onderkant heeft nooit meer geroest. De motor stak nogal een eind uit omdat de bodem een flink stuk ingekort was maar met die buizen vond ik het wel mooi opgelost. De vooras is verlaagd. Er zat een hardtop bij met deurtjes en ik heb een korte periode elke dag in dat bakkie gereden.
Reply With Quote