View Single Post
Old 08-11-2006, 20:06
jaXXer jaXXer is offline
Forum Newbee

Default Nog een Speedster en hallo allemaal!

Aloha allemaal.

Dit is mijn eerste post op dit forum en ik hoop hier het één en ander op te steken over de Volkswagen techniek. Ik heet Jaxx en woon nu in Gouda. Ik heb nu geen kever maar ben wel druk op zoek naar een leuke (bwaaarg) Speedster. Ik geloof niet dat dit de favorite autootjes zijn van de kever liefhebber maar ik vind die dingen gewoon leuk. Ben wel redelijk bekend omdat een van mijn vorige hobby wagens een Apal was met een 1.7 typ 4 blok erin. (yep, ook polyester). Mijn andere passie is Chevy V8 motoren en ik vraag met af of er ooit een Kever met V8 gebouwd is.

Voordat ik besluit om een Speedster aan te schaffen hoop ik dat jullie mij een beetje bekend kunnen maken met typische Speedster gebreken, het blijft tenslotte een rare mod met al dat glasvezel. Er zijn ook veel meer lelijke dan mooie Speedsters zag ik, veel geknoei van hobbyisten.

Nog een aparte vraag, ik zie veel advertenties met vragen om een "lange bak". Wat is het verschil met de korte dan? Betere kwaliteit? Andere overbrenging?
Reply With Quote