![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
08-11-2006, 18:47
|
![Tjaap's Avatar](image.php?s=933ff714ea8ce14e6d04f86293f4fc99&u=7&dateline=1283371437) |
Volksforum Crew - You WILL comply!!
|
|
|
|
hij staat idd weer "veilig" thuis.
Ze hebben een schroevendraaier onder het deurslot geramd (zoals gewoonlijk)
en hem gehotwired door wat draadjes te verbinden. dus geen schade aan het contactslot op zich. Radio is weg (met een fucking casettespeler) en wat braakschade aan het dashboard.
Stomme is dat ie dus op nog geen 5 minuten van mn huis stond. Ben nadat ik maandag bij mn broertje op marktplaats heb zitten zoeken naar onderdelen van de golf om middernacht naar huis gereden. op de terugweg toch maar (eigenlijk tegen beter weten in) door wat dubieuzere buurten gereden waar veel garage boxen zijn en jawel hoor. laatste straat waar ik wilde kijken zag ik hem ineens staan.
er zit daar een rijtje met wat dubieuze auto bedrijfjes. maar weet niet of het daar wat mee te maken heeft. ik deed daar al mn APK's maar dat feest gaat nu ook niet meer door. zekere voor het onzekere.
Politie heb je idd erg weinig aan.
Vrij dubieuze buurt dus ik dacht, ik ga mooi niet om die auto heen lopen kloten om half1 snachts. Ik ben dus in de jetta blijven zitten en heb de politie gebeld. Die kwamen naar een half uur (binnen een halve km zitten 3 bureau's waaronder het hoofdbureau)
Ze hebben gecheckt of het mijn auto was en zeiden: ok neem maar mee.
Ja hoe dan, alle draden hangen los en ik ben in m'n eentje met 2 auto's.
"niet ons probleem" kwam er letterlijk uit. en vervolgens "kan je hem afsluiten?, dan haal je hem toch later op" ja tuurlijk kan ik hem afsluiten..... net zo goed als dat ik hem eergister heb afgesloten toen hij nog voor de deur stond.......
Uiteindelijk mn broertje uit zn nest gebeld en die is hem komen wegslepen. Hij staat nu weer voor de deur, maar behalve de loshangende draden heb ik hem nog maar wat extra onklaar gemaakt, dan staat hij voorlopig iig veilig.
IIG hartstikke bedankt voor jullie hulp en medeleven en ik heb idd wat dingen bedacht om dit in de toekomst te gaan voorkomen.