03-11-2006, 11:25
|
|
Draaideur donateur
|
|
|
|
niks voor hier ??
Quote:
Originally Posted by Richard
topic starter bepaald de inhoud.
|
Quote:
Originally Posted by modelbouwforum
Beste forummers,
De wintertijd is aangebroken, voor velen dus weer tijd om nieuwe modellen te bouwen!
Vandaag/vanavond ben ik bezig geweest met het inbouwen van de mogelijkheid om forums aan te maken waar topicstarters zelf hun eigen topics mogen en kunnen modereren/beheren. Ik krijg zo af en toe verzoeken van mensen die graag een bouwverslag willen posten, maar bang zijn voor de ellenlange off-topic reacties op hun bouwverslag waardoor de essentie van hun bouwverslag verloren gaat. Speciaal hiervoor heb ik dus bovenstaande mogelijk gemaakt.
Je kunt er zelf voor kiezen om bijvoorbeeld alle opmerkingen van anderen te verwerken in je bouwverslag... je mag zelf reacties welke jij niet bij je bouwverslag vind passen verwijderen, je mag zelf je eigen topic op slot zetten.. oftewel je bent moderator van je eigen bouwverslag!
Uiteraard hebben de moderators van modelbouwforum.nl ook hun normale bevoegdheden als moderator, maar jij als topicstarter bent de baas in je eigen topic...
Vooralsnog heb ik deze bouwverslagen-forum's alleen aangemaakt in de schepen- en de vliegtuigen hoek. Als er behoefte is aan een aan een bouwverslagen forum in de Auto hoek zal ik deze ook aanmaken!
Succes met deze functies.
Robert
|
Zou voor een aantal mensen hier hét ei van Columbus zijn
on topic !!
Hier mijn ex mk1
that's not patina, that's fucking rust man!!!!
|
|