View Single Post
Old 02-11-2006, 20:48
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life

@ Tommy: Ik heb ooit ook dezelfde mening gehad die jij nu hebt, maar het is maar net hoe je jezelf opstelt en hoe kort je lontje is. Persoonlijk heb ik er nu weer lol in!

@ Gert: Dankje, ben blij dat je dat in ziet. Niemand is perfekt maar ik probeer inderdaad in ieder eerlijk toe te geven als ik fout zit! Naar mijn mening de enige manier om met mensen om te gaan!

@ Rubend: Precies, en daarom ben ik ook voor af en toe een stevige discussie, vreemde verhalen de wereld in helpen kunnen we allemaal en niemand schiet er wat mee op...

Verder ach die Katirzan, het kwam toevallig zo uit dat hij zo reageerde in dit topic en een goed voorbeeld was om mijn verhaal te kunnen uitleggen...

Dat verhaal van die foto op vwforum met zijn naam eronder wil ik het verder niet meer over hebben, als hij daar op een volwassen manier op gereageerd had was er niets aan de hand geweest. Nu heb ik een compleet andere mening over hem maar dat is verder voor iedereen zijn eigen ding en wil ik mijn mening hier over ook niet uit de doeken doen.
Reply With Quote