Quote:
Originally Posted by RubenD
Altijd he, met dit soort topics, lekker afdwalen en zeiken op mekaar.
|
Laat ik het nu dan nog eens uitleggen voor iedereen die niet tussen de regels doorleest...
IK heb zojuist een kutopmerking gemaakt tegen katinzak JUIST omdat het in dit topic staat...
omdat ik vind dat dit topic precies is wat René wil... eerst niet tegen de kritiek kunnen,
dan weggaan en vervolgens stiekem meeloeren (blijf dan echt weg)
Vervolgens opent Gert dit topic waarin de aanstichters en meelopers even op hun "nummer" gezet worden! en waarop vervolgens alle andere meelopers weer hun zegje kunnen doen "ja dat is zo en we moeten René nu met rust laten" God god god wat zijn we toch allemaal heilig
Hier word ie nog aandachtsgeiler van... Hoe we toch niet allemaal elkaar helemaal de grond in stampen alleen omdat zijn "project" topic er de aanstichter van is!
Ik heb eerder express niet gereageerd omdat hij nu helemaal z'n zin krijgt, maarja "zo niet dan toch..."
Ik heb een hele tijd geleden mijn mening ook uitgelegd aan Gert, en aan René zelf!
Het was hun duidelijk, en ik heb momenteel René zelfs weer in de msn lijst, eventueel kan ik zelfs zijn frikandel overkopen als "fun" auto.
Dus het is niet dat ik dit uit frustratie hierneer zet zonder daar eerst met de personen zelf over gecommuniceerd te hebben.
Laat vooral dat even duidelijk zijn
De personen die hier nu in dit topic de heilige uithangen zijn wat mij betreft geen haar beter dan de andere personen die met enige regelmaat anderen het bloed onder de nagels uithalen (waaronder ik
)(ja ik weet het, en ik doe dat met opzet, en niet omdat ik punten wil scoren bij internetbuddies...)
Een forum waarin iedereen roept "ohw wat is je auto toch geil" is na 5 replies ook geen lol meer aan!