![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
16-10-2006, 22:39
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by breadfan83
Het zit zo:
Ik had afgelopen jaar drie auto's, een grijze golf, een rode jetta en een zwarte jetta. De golf is al lang geschorst, en daar hoor ik niks meer over.
De rode jetta had ik in maart geschorst, dacht ik, maar eenmaal thuis keek ik op het kenteken en zag ik dat de zwarte geschorst was (eigen schuld). Dus een of twee dagen later stond ik weer bij het postkantoor. Ditmaal om de zwarte weer in te schrijven en de rode uit te schrijven. Dit heb ik ook gedaan, Inschrijven was gratis, en de schorsing van de rode kostte me nogmaals iets van 22 euro. daarna is de auto keurig achter het huis blijven staan, uit het zicht, en nooit meer verplaatst. er kan dus niks met de auto gebeurd zijn dat aanleiding heeft gegeven tot het uit de schorsing halen ervan...
|
Zoals ik al zei: ongedaan maken van een schorsing binnen een bepaalde tijd geld als zijnde niet geschorst...simpel, en dan moet alles in orde zijn....in ieder geval geld dit voor de houderschapsbelasting...
DE RDW is er ook duidelijk over: zodra een schorsing eindigd MOET de auto gekeurd ,en verzekerd zijn.....en er vanuit gaande dat een en ander automatisch gechecked word in hun systeem.....staat er dan NIET gekeurd, NIET verzekerd...hoppa automatisch een prent...
|