16-10-2006, 22:35
|
|
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
|
|
Quote:
Originally Posted by Fred
Nou heb ik niet alle antwoorden gelezen, dus als ik wat herhaal jamer dan.
Schorsen gaat voor een bepaalde minimum periode....als er binnen die periode iets gebeurt, waardoor het schorsen eigenlijk niet meer geldig is, dan telt de schorsing in zijn geheel NIET.
Je hebt dus waarschijnlijk zelf een fout gemaakt door de verkeerde te schorsen, zodra namelijk de schorsing word opgeheven word alles gecontroleerd...verzekering, keuring etc.....
..
Ik denk dat je het in die richting moet zoeken, maar ik ben eerlijk gezegd bang dat je aan het korste eind gaat trekken.
Mijn Gti's staan al een paar maanden geschorst, puur omdat ik er geen tijd voor heb, APK is op een er van verlopen, verzekering (WA) loopt gewoon door, is toch oldtimer verzekering, voor die paar euro ben ik netjes verzekerd..als er wat gebeurt in de stalling bijvoorbeeld
IK heb tot nu toe geen enkel probleem met de RDW of wat dan ook
|
Het zit zo:
Ik had afgelopen jaar drie auto's, een grijze golf, een rode jetta en een zwarte jetta. De golf is al lang geschorst, en daar hoor ik niks meer over.
De rode jetta had ik in maart geschorst, dacht ik, maar eenmaal thuis keek ik op het kenteken en zag ik dat de zwarte geschorst was (eigen schuld). Dus een of twee dagen later stond ik weer bij het postkantoor. Ditmaal om de zwarte weer in te schrijven en de rode uit te schrijven. Dit heb ik ook gedaan, Inschrijven was gratis, en de schorsing van de rode kostte me nogmaals iets van 22 euro. daarna is de auto keurig achter het huis blijven staan, uit het zicht, en nooit meer verplaatst. er kan dus niks met de auto gebeurd zijn dat aanleiding heeft gegeven tot het uit de schorsing halen ervan...
|