View Single Post
Old 09-10-2006, 14:55
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Ik ben nu bezig de kabelboom van de nieuwe motor te leggen, en ben weer op zoek naar wat kleine rommel.
Ik zoek vooral van die klemmetjes waarmee je je kabels aan de vloer kan vastzetten. Mensen die al eerder kabels hebben gelegd weten wel welke ik bedoel denk ik.

Verder ben ik nog op zoek naar het stekkertje dat naar de brandstofpomp gaat bij een 1.8i. Dus dat stekkertje dat onder die ronde afdekplaat in de koffer zit. D'r moet dan wel een stuk kabel aanzitten. Bij mij is de kabel namelijk precies bij de stekker geknapt, waardoor ik er geen nieuwe kabel meer aan gezet krijg.

Enne, ja 't houdt maar niet op, ik zoek nog zo'n rood doorzichtig plastic kapje voor op het knopje van de alarmlichtschakelaar. Het gaat om die knop die bovenop je stuurkolom zit.

En dan nog wat kleine rommel: vier originele heej-je-deur-staat-open-ik-geef-effe-een-seintje-knopjes. Dus die dingen die worden ingedrukt als je deur dicht staat, en de binnenverlichting laten oplichten als je deur openstaat.

Verder zoek ik nog hulp met twee dingen:
Ik heb de hele stuurkolom vervangen door die van de Jetta, dus nu is ook het contactslot anders. Weet iemand hoe ik die bus kan vervangen? Ik krijg hem er namelijk niet uit zonder de boel te slopen.

Bij het uitbouwen van de kabelboom uit de Jetta, ben ik ettelijke kilometers kabel tegengekomen die er af fabriek niet inhoren (te herkennen aan blauwe massakabels of snoeren van binnenhuis-verlichting) waarvan ik al een flinke zooi heb kunnen wegsnoeien.
Voor de laatste paar stukken heb ik liever iemand aan t werk die wat meer van die dingen afweet dan ik, en die dus niet de verkeerde kabels weghaalt. Heeft iemand hier miss. een goed adresje voor of voelt iemand zich geroepen om effe wat kabels te komen snoeien, dan hoor ik 't graag (owja, en de gesnoeide kabels mag je daarna natuurlijk mee naar huis nemen ).

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale