View Single Post
Old 08-10-2006, 22:44
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Erik

Quote:
Originally Posted by Arnaud
Dit was eerlijk gezegd ook wat ik meteen dacht: zo'n mooie basis, originele grille komt er weer in, originele sticker weer op de motorkap, en dan blauw met rode instrumentenverlichting erin gaan zetten... je bent goed op weg, heel goed op weg zelfs, maar daar neem je de verkeerde afslag...

jongens jongens jongens wat een ophef opeens in mijn topic,
de auto wat ik heb gekocht is zonder twijfel een toppertje PUNT, grill zat er al in met de koplampen (alle originele onderdelen heb ik erbij gekregen). ALLEEN de grill is al verkocht en de knipperlichten zijn er ook al weer uit en inmiddels alweer verkocht.
heb ook nagedacht van "wat wil ik nou eigenlijk" en heb ook al hier en daar wat commentaar gekregen (he dennis ) maar ik zie dit alleen maar als opbouwende kritiek. Waar ik zo goed als zeker van ben is dat de dashboard verlichting voorlopig niet veranderd zal worden, (smaken verschillen, toch ??).
nieuwe grill is inmiddels ook al besteld, maar ik ga toch nog voor de embleemloze. Waarom hoor ik jullie nu denken , ik wil niet de "standaard" look gaan nabootsen, maar toch net een klein beetje wat anders.
Ik probeer een bepaalde weg te nemen (met henkhenk) die de auto helemaal niet onder zal doen en niet dat als je hem ziet denkt van "ohh daar is er weer nog zo eentje" .
Wat maakt het uit als ik even experimenteer met wat knipperlichten, het is niet dat ik de auto "even" overgespoten heb in appelgroen .
ik heb dus al een id'tje in mijn hoofd hoe hij er ongeveer uit komt te zien. en als het me toch niet aanstaat gaat alles eruit en komt fijn de originele grill er weer in.
Ik probeer voor WortherSee 2007 dit id voor een gedeelte uitgewerkt te hebben. dus wacht nog maar even af wat het zal worden, maar verwacht niets heftigs

al vast bedankt voor jullie reacties en geen paniek, alles zit nog op het spoor