04-10-2006, 21:32
|
|
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren
|
|
|
|
-Distributie staat op tijd, heb het net nog gecontroleerd
-Kleptiming is in orde 2x gecheckt
-Vacuum is juist aangesloten, dus vanaf GK computer naar klepje op onderdrukslang rembekrachtiger
-Hij start prima en als ik een beetje gas geef dan reageerd hij daar ook goed op ong 30% gas kan ik geven en dan schiet hij naar de 3000/3500 toeren.
-Er zit geen verstelbaar nokkenwiel op
-compressie lijkt mij OK, Onderblok is in orde, en heb ik ook nooit losgehad, alleen alle keerringen vervangen. Al mocht er iets (kleins) mis mee zijn zou hij toch wel wat op toeren moeten komen
Meer toeren maakt hij niet en er zit geen vermogen in, volgas betekend sputteren.
Ik ben bezig geweest met sproeiers allemaal nagekeken, en wat bleek. de buitenste carbs hadden 135 en de binnenste hadden 138 erin.
Ik dacht dat de sproeiers te groot waren dus heb ik in allemaal 122 gezet, maar hiermee is de gasreactie achteruit gegaan en maakt hij minder toeren.
Grotere sproeiers erin zetten misschien, of kan dit niet het probleem zijn waardoor hij niet op toeren wil komen.
Als ik een hall-gever ontsteking wil monteren met vacuumpotje ik neem aan dat deze ontstekingen ook een computer oid hebben?
|