Quote:
Originally Posted by vwmk2driver
gti had toch gewoon trommels die hebben toch geen drukregelaar?
het is misschien iets doms maar zal ik met de originele remtrommels enzo ook wegkomen? of is het wel gewoon een goed idee om er schijven op te zetten achter.
wat ik misschien eventueel ook nog kan doen is de voorremmen op 1 groep op de hoofdremcilinder te zetten en de achterremmen op de andere groep op de hoofdremcilinder.
het mag wel niet omdat je een gescheiden remsysteem moet hebben maarjah het remt misschien wel beter? en veel rijden zal ik er ok niet mee straks.
|
Niet gaan kloten met zelf uitdokteren van je remsysteem!
Gewoon de dubbele leidingen naar achteren gebruiken met trommels.
Is meer dan genoeg voor een golf 1.
De GTI had standaard een remdrukregelaar op de achteras, lastafhankelijk.
De voorremmen nemen 90% van het remmen voor rekening.
Achter is er alleen voor om je auto recht te houden!
Met mijn Brembo setup voor, Trommeltjes achter, Scirocco 16V hoofdrem.
2 man in de auto, van 200-0 vol in de ankers, zonder moeite of fading.
(alleen de bijrijder had het zwaar in 4punts gordel)
Ik durfde het niet vanaf 240-0.
Had houden en keren om tegen het blokkeren te blijven doseren.
De Brembo's zijn gewoon in staat om bij 200km/h je wielen tot stoppen te brengen....en dat lijkt me geen pretje als dan je achterkant hetzelfde gaat doen.
Schijven is puur voor de looks.