27-09-2006, 22:54
|
|
Forum Newbee
|
|
|
|
kever 1200 '82
Hallo allemaal, ik ben van plan ook het een en ander te gaan bijhouden op dit forum tijdens mijn projectje; een zwart-witte mexico kever, zonder kenteken die ik voor niet gek geld tegen kwam op marktplaats! Ik ben helemaal nieuw in de luchtgekoelde vw-klassiekers en misschien zal ik wel vaak dit forum eens napluizen of ik wat antwoorden kan vinden!!
mijn herbie;
Mijn plannen moeten zich nog een beetje vormen, ik wil em graag proberen APK-klaar te krijgen en de slechte carrosseriedelen vervangen/repareren. Verder verlagen en dikke wielen, motor helemaal tip/top, en het interieur strak en netjes! Hoe het er allemaal uit moet komen te zien ben ik nog niet over uit! De kleuren die er nu op zitten vindt ik best mooi zo!!!!!
Ik had em gekocht zonder dat ik wist of de motor zou lopen, maar na een half uurtje prutsen kwam hij hoestend en pruttelend tot leven! alle versnellingen doen het en hij wil ook achteruit! dat viel al weer 100 punten mee...
Zou er eigenlijk veel verschil zitten in de motoren van een mexico kever en die van een duitse?
|