View Single Post
Old 17-09-2006, 22:49
yal yal is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by chris
Heb de GTI 1 G60 te koop staan...2 kijkers gehad nu...nummer 2 is denkend naar huis gegaan,afwachten of er een bod komt...

Maar...er is een engelsman erg geinteresseerd die me de laatste dagen veel mailt en die G60 perse wil hebben...maar 1e optie ligt bij kijker 2...

Als die afhaakt,komt de engelsman as weekend de G60 bekijken...maar wat komt er bij kijken om een NL auto uit te voeren,en wat is 100% waterdicht met betaling enz?

Ok...erg jammer dat er dan misschien een origineel 84er GTI 1 kenteken komt te vervallen...

om de auto uit te voeren kun je gewoon naar de rdw gaan, en de auto daar uitvoeren. Als je wil kun je een tijdelijk kenteken kopen incl verzekering, das dan 2 weken geldig.
Ik heb dit gedaan in Nieuwegein en kreeg daar plastic platen en daar kunnen ze in Frankrijk moelijk over doen en dus beter metalen platen laten persen.

Betaling, tja indien de Engelsman je auto koopt komt ie m zelf ophalen neem ik aan, kan ie direct het geld meenemen!

Wel zonde als je mooie auto naar Engeland gaat, gaan ze stuur dan ook ombouwen naar rechts???

succes er mee,
grtn yal
Reply With Quote