View Single Post
Old 16-09-2006, 17:52
sanderz's Avatar
sanderz sanderz is offline
Married to PC

Send a message via MSN to sanderz

Quote:
Originally Posted by Arnaud
Wat zijn de plannen Sander? Ik begrijp dat dit sowieso al niet meer doorgaat?

In principe gaan ze idd weg, maar als ik ze niet verkoop zal ik er ook geen buil aan vallen. Sowiezo zal ik ze dan alleen gaan gebruiken voor meetings, dit omdat ik de auto dagelijks gebruik en ik geen zin heb om voor iedere kuil in de weg om te rijden omdat de bandjes die erom komen zo plat worden dat de kans groot is dat je de velg krom rijdt.

Ik heb wel nog een setje 17 inch Aez paron velgen gekocht met werk maar er zaten goede banden omheen. Binenkort gaan de banden eraf en gaan ze na een richter toe omdat ik het gevoel heb dat er iig 1 krom is.

Er zijn intussen nog wel wat kleine dingetjes veranderd aan de auto. de nummerplaathouders waren kapot dus die heb ik vervangen en ik heb een andere onderlip onder de auto gezet omdat de andere ingescheurd was.

Tevens heb ik de achterlichten rood gespoten daar ik geen fan ben van die lexustroep. Ik ben nog niet helemaal tevreden ermee, ze moeten nog iets roder.

Ik heb er inmiddels ook een andere einddemper onder zitten. Het zal niet iedereen z'n smaak zijn maar ik hou er wel van. Het is weer eens wat anders dan een ovale/ronde/dubbele/dtm einddemper.

En ik heb een andere grille gekocht. Een embleemloze in carbonlook.

Verder ben ik van het hele plan van een rs bumper en een zwarte bovenkant afgestapt. Ik ga gewoon op zoek naar een nette vr6 bumper. En ik heb bij een jongen uit belgie een echt carbonfiber handschoenkastje en schakelconsole gekocht. Deze heb ik als het goed is morgen want dan zie ik hem bij de corradobordermeeting.

And last but not least. Ik heb een der laatste corrado body's kunnen kopen voor op m'n 1:10 rc chassis. Deze ga ik zoveel mogelijk op mijn eigen auto laten lijken.

mvg sander