Hallo, ff uppen! Update 13 september 2006!
Ik heb na lang zoeken eindelijk een stel achterlichten gevonden. Na contacten over zwart-rode-, geheel witte- en ander Marktplaats-koopwaar, kwam ik toch uiteindelijk terecht bij E-bay.de...
Het was voor mij de eerste keer, maar ik heb geboden op een setje wit/rood helder als nieuw en... wat denk je?
Hoera! Gewonnen! (er was slechts één, hardnekkige, concurrent...)
Prijs werd uiteindelijk € 75,- en € 17,- verzendkosten, niet slecht!
(dezelfde staan nl. op MP voor €139,- excl...)
Eerst geld internationaal overschrijven, daarna pakketje bijna zoek, maar maandag j.l. had ik ze dan eindelijk:
Snel uitpakken!
(en monteren...)
Ziet er toch tien-keer-beter uit, toch?
...meteen maar ff wassen!
Van dezelfde fotoserie ook maar even de voorkant...
Nog ff wat anders:
Oh ja, hij zit nog niet vast, maar hier nog een picca (met nog de oude achterlichten...) van m'n
self-made raamspoiler met LED-remlicht... Uniek!
Nu niet al te veel meer aan veranderen, denk ik...
nog te wensen:
-ben nú bezig: elektrische ramen vóór,
-komt: blauwe undercar LED kit, heb ik nog liggen van m'n 100NX!
-komt: remklauwen blauw of rood,
-komt: ICE achterin netter inbouwen met rode en blauwe neon en 2 coolingfans met blauwe LED-verlichting,
-misschien: een LCD schermpje met PS2 als DVD-player?
-misschien: tòch verlagen?
-en héél misschien: alleen de wangen (van stoelzittingen en stoelleuningen) èn de hoofdsteunen bekleden met soepel zwart leder; ligt een beetje aan de kosten... de stof van de middenbaan wil ik absoluut behouden!
-en héél misschien ombouw vóórbumper naar kleine heldere, type-twee knippers; vind ik ook erg cool!
(misschien ooit of misschien wel nooit..., je moet wat te dromen hebben, toch?!)