View Single Post
Old 12-09-2006, 21:25
Lieuwe's Avatar
Lieuwe Lieuwe is offline
No personal life

Maar weer eens een update van mijn kant. Rolkooi is nu zo goed als af, alleen nog wat afwerken en dan richting de coater. Heb er dus nog een kruis van gemaakt achterin (was eerst een enkele stang). Verder alles profi af laten lassen bij een bedrijf voor een vriendenprijsje

Verder heb ik nog een set Corbeau Sprint kuipjes gekocht van de broer van TomKraft. Deze zijn nog in zeer mooie staat en het zal zeker wel dik staan icm met die rolkooi. Afgelopen weekend al even een kuipstoel proef gepast en het is echt een wereld van verschil Voel nu echt 10x beter aan wat de auto allemaal doet in de bochten.

Ook heb ik het rechtervoorscherm + auto richting de spuiter getrapt afgelopen weekend. Scherm was dus gedeukt en slecht gespoten. Dit was al zo bij de aankoop (2,5 jaar geleden), dus werd wel eens tijd om dit aan te pakken Ik sta komend weekend dus met een netjes voorscherm op de meeting (rest van de auto nog maar even goed poetsen)

Tijd voor wat foto`s

Van:

Naar:

Stukken beter dacht ik

Foto van de kuipstoelen gemonteerd in de Polo GT van TomKraft zijn broer. Dus NIET mijn auto @ de foto

En nog een leuke foto om te eindigen

Reply With Quote