Quote:
Originally Posted by Alex
Ok, zal es kijken of er een injector blijft piesen bij een half warme motor.
Bedankt alvast!
|
kan idd een verstuiver zijn die blijft nadruppelen doordat ie niet mooi afsluit, dus trek de verstuivers eruit en hang ze ieder in een aparte glazen pot.
Verbind t benzine relais door, met een schakelaar en zet deze aan.
kijk of alle verstuivers een mooie kegel hebben, en als je de schakelaar uitzet mogen ze niet nadruppelen. Na 5minuten moeten ze helemaal droog zijn, zoniet vervangen die hap.
Ik heb mijn injectoren weleens doorgeblazen met een injectiespuit nadat ik ze een nacht in de injector reiniger of diesel had gelegt.
Kwam een hoop rotzooi uit.
Daarna lekte ze niet meer.
Monteer de injectoren met een nieuwe rubbere O-ring, zodat ze geen valse lucht aanzuigen.
Met mijn gti had ik dat ie slecht starte als ie door en door warm was, na veel zoeken kwam ik erachter dat de drukaccumulator een minimaal lekje had via t schroefje aan de achterkant.
grtn yal