View Single Post
Old 02-09-2006, 19:19
snowsurfer snowsurfer is offline
Forum Newbee

Froukje heel erg bedankt voor je snelle info.
De bus is 2003 geimporteerd uit duitsland. Of hij ooit duitsland heeft verlaten is dus niet bekend, maar dat het bedoeld was voor de am/can markt is erg interessant.
Gebroken wit is de bus nu nog maar voor de helft. De onderzijde is gespoten in dtsl in de eigen verzonnen kleur pastel oranje. Het verfblik heb ik er bij gekregen zodat bijwerken goed te doen is. Met jouw info over de basis kleur kan ik de rest mooi bijwerken.
De originele ruit zit er nog in, maar is nu echt aan vervanging toe.
Er zit nu een Westfalia caming interieur in uit '76. Dus hier kon ik al vanaf leiden dat het geen camper was geweest. Vooral de aanwezige uitboringen voor gordels achter maakten dat nog duidelijker. (Was wel handig, want zo kon ik eenvoudig een godel achter aanbrengen) Er zit nu ook een poptop op en is er dus later opgezet.
Dat er een kachel had gezeten vermoedde ik al. Er zit een vreemde opening aan de zijkant van de bus. Eerste dacht ik dat het bedoeld was voor water uit de wasbak, maar hoorde later dat het voor een kachel bedoeld was.
Dashboard geeft nu km p/u aan dus de meters zijn vervangen. Maar de rest klopt.
Donker beige is nog herkenbaar in de deurpanelen. Plafond is volgens mij ook nog origineel hout.
Heel erg bedankt!
Reply With Quote