View Single Post
Old 30-08-2006, 21:47
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!

Quote:
Originally Posted by Edward
hai, ik heb geen stuggere veerpootlagers. Ik heb wel Bonrath veerschotels (die je op je veer schroeft) hierdoor kom je 15mm lager te liggen volgens het etiket. Het zou zomaar kunnen dat je wat stugger wordt ja.

Even een vraag mijnerzijds: hoe kunnen je veren los gaan liggen op de brug als je een schroefset hebt?

Mja met een schroefset heb je geen veerschotels meer of althans, andere, dus dat gaat niet op, wordt ook niks stugger overigens

Je veren kunnen los hangen op de brug (of op de krik) doordat als je normaal je schroefset heel laag heb staan, de ruimte tussen onderste en bovenste veerschotel, bij een volledige uitgaande slag van je demper (want je veert uit bij het omhoog brengen van de auto ), groter is als de (niet ingedrukte) veer zelf. Ook het kleine hulpveertje die dit probleem zou moeten verhelpen is dan te kort.

met deze veerpootlagers zou ik dit dus kunnen verhelpen, omdat de auto gelijk al 10mm lager ligt. zodoende kan ik de onderste veerschotel 10mm omhoog schroeven om weer op gelijke hoogte uit te komen, en daarmee de loshangende veer te verhelpen
Reply With Quote