06-04-2004, 21:32
|
|
Class of 2003
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
|
|
Sorry I messed up the name, mixed you up with Nick... my bad!!!
@ Desert: De turbo oilfeed kwam inderdaad van een van de druksensor aansluitingen. Daar een T-stuk op met aan de ene kant de originele sensor en aan de andere kant een flexibele hogedrukleiding naar de turbo toe. Retour zat in het carter (ik gebruikte een 1.6TD carter met retourgat, maar je kunt ook wat lassen). De turbo was een T3 versie, van een MB Sprinter af gehaald.
De carterontluchting had ik zwaaaar ghetto aangepakt maar werkte perfect. Bovenop de ontluchting op z'n kop een 0.5 liter ruitewisservloeistof flesje gestoken, hierbovenin een gat gemaakt met een klein K&N filtertje erop. Eventuele uitgebraakte olie sloeg tegen de wanden van de fles neer en droop terug het blok in. Ghetto, maar effectief. Mooier zou een net RVS reservoirtje zijn ofzo...
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
|
|